czwartek, 13 lipca 2017

Nowi - starzy przyjaciele

Hey!

Wczoraj nadeszła dla jednych znienawidzona, dla innych wyczekiwana aktualizacja podczas, której Jorviki Gorącokrwiste (i inne ich budowy) dostały nowy wygląd. Ta aktualizacja była konieczna (przynajmniej tak mówiło SSO), żeby gra mogła się dalej rozwijać.
A jak zastanawiasz się czemu wczoraj o tym posta nie było, to dlatego, że potrzebowałam czasu by to przemyśleć, a w domu byłam dopiero wieczorem.

Na samym początku gdy wczoraj weszłam do stajni to bardzo mi się te konie nie podobały, jednak potem, gdy trochę na nich pojeździłam, spodobały mi się i to bardzo. Ruszają się trochę podobnie do lipicanów, ale mi to nie przeszkadza, bo te konie mają ładne animacje.

A teraz taka króciutka prezentacja animacji, oczywiście w formie zdjęć.










Tak naprawdę po tym całym jeżdżeniu i przemyśleniach jedyną rzeczą, która mi w nich nie odpowiada jest za gruba szyja, która wygląda najgorzej w cwale. W pozostałych chodach nie jest tak widoczna.
Konie zdecydowanie mi się podobają, ale jeszcze muszę się do nich przyzwyczaić.

Oprócz zmiany naszych starych przyjaciół również podwózka i jeszcze kilka "drobiazgów" przeszły metamorfozę.
O ile poprzednia przyczepa była zwykłym prawie pustym "pudełkiem", to ta zdecydowanie bardziej przypomina tą z prawdziwego życia.



A pozostałymi zmienionymi rzeczami są m.in. lampy, drogowskazy, tablice z zadaniami przy stajni, tablice z wynikami czy przeszkody. Niby małe zmiany, ale razem to wygląda dobrze. W przyszłości na pewno też inne rzeczy przejdą zmiany, a efekty na pewno będą powalające. :D

A Wy co sądzicie o tej aktualizacji?

2 komentarze:

  1. Też mam uwagi co go cwału. Bardzo widać, że jest gruba i zamiast ruchu wypukłego zrobili ruch wklęsły szyji przy minimalnym ruchu łba kona przez co wygląda conajmniej komicznie. Reszta ładnie się prezentuje, ale co do przeszkód są ciut za jasne. Jak się doczekam odnowy kucyków to już z nimi treningi nie będą aż tak okropne jak jest dotyczczasowej opinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem bardzo ciekawa wyglądu odnowionych kucyków, ale pewnie za nim się one pojawią to może trochę czasu minąć.

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia