poniedziałek, 10 lipca 2017

Od początku

Hejka, witam na moim nowym blogu!

Pewnie teraz zastanawiasz się dlaczego pogrubiłam słowo "nowym", a jest to dlatego, że to jest już mój drugi blog. Można powiedzieć, że po prostu się przenoszę, po części to prawda, ale mi chodziło o to, żeby zacząć to od nowa, od samego początku.

Teraz w skrócie trochę o mnie, przede wszystkim dla tych, którzy mnie nie kojarzą. :)
W grze można mnie znaleźć jako Nellie Zebrafield, obecnie znajduję się na serwerze Cookie Valley. Aktualnie mam 20 poziom i 31 koni.

Jakby ktoś był ciekawy i chciałby zobaczyć to TUTAJ można wejść i zobaczyć mojego starego bloga, którego, przynajmniej na razie, nie mam zamiaru usuwać.

Mam nadzieję, że spodoba Ci się ten blog i zostaniesz ze mną na dłużej. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia